mondays sucks -.-

kan huvudet sprängas? well it feels like my would.

kom nyss hem, många älskar måndagar men jag avskyr dem riktigt mycket..
så låååång dag den tar väll aldrig slut.Kom på en annan sak som hände mig här om dagen, ni vet att jag satt och skrev ner svaren till mitt franska prov på hela handen och en bit in på armen.. när jag satt där och var fokuserad på att skriva rätt lät jag pennan glida fram på min hud och just där vid handleden blev det ett litet *gupp* ÖH JAG RITA RAKT ÖVER MIN BLODÅDRA OCH RIKTIGT KÄNDE DEN!! jag klarar inte av att tillexempel se en film där dem cutar sig med en kniv alltså skär upp handlederna jag riktigt får ryck, de är de nästan hemskaste jag vet.men nu bytar vi samtalsämne, här sitter jag nu och lyssnar på den låten jag lade in igår... riktigt soft.
plugga&vila hörs senare?<3


-överfixadettårsgammalbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0