back to basic ;)

new start cause hunny im back!

hoppas ni kan engelska, eller åtminstonde förstår vad jag menar hah, ja iallafall hade tänkt att börja blogga igen..
mina senaste dagar har varit helt okey, eller roliga! softat med vänner varit ute och sånt skit! har varit ledig i femdagar nu tror jag&imorgon blir de skola :I
ma lonleeey days are over ;) hah nej inte har jag varit ensam inte well back to allvarligheten i lördags var man i danmark hos kusinerna, måste säga att tvillingar är underbara men läskigt lika o.O, var på riktigt sugit humör den dagen, för min familj gapar som stuckna grisar klockan sju på morgonen! ÅH snacka om irriterande man bara :men kan ni spara skriket till klockan 1 åtminstonde?!
de var nog allt för denna stunden hörs later..
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0